صدور بارنامه در باربری تهران

صدور بارنامه در باربری تهران

بارنامه چیست

بارنامه، یک سند رسمی است که شامل اطلاعات مربوط به بار و کالایی که برای حمل و نقل از یک محل به مقصد دیگر به کار می‌رود، می‌باشد. این سند شامل جزئیاتی مانند نام شرکت حمل و نقل، نام و آدرس فرستنده و گیرنده، وزن، حجم و نوع کالا، روش حمل و نقل، زمان و مکان بارگیری و تخلیه و هزینه حمل و نقل می‌شود. بارنامه برای دستیابی به اطمینان و اعتماد بین طرفین در فرایند حمل و نقل و ایجاد اسناد وارداتی و صادراتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اهمیت بارنامه در اسباب کشی

صدور بارنامه در اسباب کشی بسیار اهمیت دارد. بارنامه (bill of lading) یک سند رسمی است که حاوی اطلاعاتی از جمله مبدا، مقصد، نوع بار، تعداد بسته‌ها و وزن کل بار می‌باشد. این سند مسئولیت حمل بار را به عهده دارد و برای همه طرف‌های مربوط به حمل بار، از جمله کامیون‌دار، گیرنده بار، شرکت حمل و نقل و مقامات مربوطه، الزامی است. با صدور بارنامه، روند حمل بار بهبود می‌یابد و احتمال وقوع مشکلات و ابهامات در زمینه مسئولیت حمل بار کاهش می‌یابد. لذا، صدور بارنامه برای اسباب کشی بسیار ضروری است.

اهمیت بارنامه در اسباب کشی توسط باربری تهران

نحوه استعلام صدور بارنامه در باربری تهران

برای استعلام صدور برنامه بار، شماره بارنامه را باید به شرکت باربری تهران 1 که بارنامه را صادر کرده است، ارسال‌کنید، وضعیت صدور بارنامه به شما ابلاغ می‌گردد. شرکت باربری تهران 1 شماره های تماس خود را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. با تماس با این شرکت می توانید از وضعیت صدور بارنامه آگاه شوید و صدور بارنامه خود را استعلام بگیرید.

صدور بارنامه در باربری تهران

صدور بارنامه کامیون

بارنامه کامیون یا CMR (کنوانسیون بین المللی حمل و نقل کالا به وسیله خودروهای جاده‌ای)، اسناد رسمی هستند که برای کامیون‌هایی که بار را حمل می‌کنند، صادر می‌شود. این سند حاوی جزئیات بار، مبدا، مقصد و شرایط حمل و نقل است. بارنامه کامیون که به عنوان یک قرارداد بین راننده و صاحب بار تلقی می‌شود، در سطح بین‌المللی از طریق پروتکل اضافی CMR به عنوان یک مستند قانونی به شمار می‌رود.

صدور بارنامه کامیون در باربری تهران

صدور بارنامه آنلاین

صدور بارنامه آنلاین به معنای صدور بارنامه ای است که فرآیند آن به صورت آنلاین انجام می شود. به این صورت که اطلاعات مورد نیاز جهت صدور بارنامه توسط مشتریان از طریق پلتفرم های آنلاین ارسال شده و در سیستم ذخیره می شود. سپس بارنامه توسط شرکت حمل و نقل یا اداره مربوطه صادر می‌گردد. از این روش در فرآیند اسباب کشی و حمل و نقل کالاها و بارهای گوناگون استفاده می شود.

صدور بارنامه آنلاین در باربری تهران

هزینه بارنامه باربری تهران

هزینه صدور بارنامه توسط شرکت باربری به عوامل زیادی بستگی دارد، اما برخی از مهم‌ترین عوامل ذیل می‌باشند:

  • نوع بار
  • روش های حمل و نقل
  • مسافت بین مبدا و مقصد
  • جریمه های اعمال شده در طول حمل بار
  • خدمات اضافی مانند، بیمه بار، بسته بندی و …

لازم به ذکر است که هزینه صدور بارنامه بر اساس شرایط مختلف متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه صدور بارنامه با شرکت باربری تهران 1 تماس بگیرید.

هزینه بارنامه باربری تهران

حمل بار به شهرستان با بارنامه معتبر

برای حمل بار از تهران به شهرستان، شرکت باربری تهران 1 یک بارنامه تهیه می‌کند که شامل اطلاعات زیر است:

  • نام شرکت باربری و شماره ثبت آن
  • مشخصات و آدرس شرکت باربری و صاحب بار
  • توضیحات مربوط به بار شامل نوع، وزن، حجم و ارزش آن
  • مسیر حمل بار از تهران به شهرستان
  • هزینه حمل باری که به عهده کدام طرف است
  • امضای نماینده شرکت باربری و فرستنده و گیرنده بار

بارنامه باید در دو نسخه تهیه شده و یکی به گیرنده بار تحویل داده شود و دیگری نزد فرستنده بار نگهداری شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صدور بارنامه با شرکت باربری تهران 1 تماس بگیرید و از کارشناسان ما در این شرکت اطلاعات لازم را کسب‌نمایید.

حمل بار به شهرستانها با بارنامه معتبر در باربری تهران

مناطق تحت پوشش باربری تهران1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا