بسته بندی مواد غذایی در اسباب کشی

بسته بندی مواد غذایی در اسباب کشی

بهترین روش بسته بندی مواد غذایی هنگام اسباب کشی

یکی از دغدغه‌های افراد هنگام اسباب‌کشی منزل، سلامت اثاثیه است. بسته‌بندی وسایل یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مراحل جابجایی برای امنیت اثاثیه محسوب می‌شود که باید با دقت انجام شود. مواد غذایی و وسایل آشپزخانه از جمله وسایلی هستند که بسته‌بندی آن ها مشکل است. بسته‌بندی موادغذایی در اسباب‌کشی (Food packaging in relocation) به تجربه و رعایت یکسری نکات و ترفندها نیاز دارد. 

در این مقاله در مورد نحوه بسته‌بندی انواع مواد غذایی مختلف که بخشی از خدمات شرکت باربری تهران 1 است، صحبت می‌کنیم. پرسنل حرفه‌ای ما ابتدا لیستی از مواد غذایی و خوراکی‌های موجود را تهیه می‌کنند. سپس با توجه به نوع آن‌ها بسته‌بندی خاصی را در نظر می‌گیرند. بهتر است مدتی قبل از اسباب‌کشی، خرید مواد غذایی را با برنامه ریزی انجام دهید  و از خرید مواد غیر ضروری پرهیز کنید. همچنین سعی کنید خوراکی‌هایی که دارید را مصرف کنید و تا حد امکان از جابجایی غذاها جلوگیری کنید.

بسته بندی مواد غذایی

نحوه بسته بندی انواع مواد غذایی

مواد غذایی با توجه به نوعی که دارند بسته‌بندی متفاوتی خواهند داشت. تیم باتجربه ما بهترین راهکارها و تجهیزات را برای بسته‌بندی انواع خوراکی‌ها بکار می‌برند. اقلام فاسد نشدنی ممکن است نیازی به بسته‌بندی نداشته باشند زیرا اگر کالا باز نشده باشد بسته‌بندی سالم می‌ماند. برای غذاهای باز شده فاسد شدنی، آن‌ها را در ظروف پلاستیکی درب دار قرار می‌دهیم. اقلام فاسدشدنی باید با احتیاط زیاد مورد استفاده قرار گیرند، به خصوص اگر نیاز به یخچال دارند. سعی کنید تا حد امکان کمتر مواد غذایی فاسدشدنی را جابجا کنید تا از خطرات سلامتی جلوگیری کنید. برای بسته‌بندی ظروف شیشه‌ای از کیسه‌های زیپ‌دار ضد آب و سپس نایلون‌های حباب‌دار استفاده می‌شود. این کار باعث می‌شود مواد غذایی در ظروف شیشه ای در حین جابجایی ایمن نگه داشته می شوند.

نحوه بسته بندی مواد غذایی

مواد غذایی یخ زده

پیشنهاد ما این است که بسیاری از مواد غذایی را برای جلوگیری از فاسد شدن آن‌ها فریز کنید. بنابراین باید بسته بندی این نوع از مواد خوراکی حین اسباب‌کشی به گونه‌ای باشد که از خراب شدن آن‌ها جلوگیری شود. مواد غذایی را درون ظروف محکم قرار می دهیم و سپس آن‌ها را در یخچال‌های کوچک که در ماشین حمل بار قرار دارند، جابجا می‌کنیم. مرغ، گوشت و سبزیجات هم از جمله موادی هستند که باید در یخچال نگه داری شوند و بسته‌بندی آن‌ها به نحوی انجام می شود که در طول مسیر یخ آن‌ها آب نمی‌شود.

بسته بندی مواد غذایی منجمد شده

غذای کنسروی

جابجایی مواد غذایی به صورت کنسرو شده راحت‌تر از دیگر خوراکی‌ها است. زیرا این مواد در ظروف آلومینیومی قرار دارند و از فساد و آلودگی در امان هستند. کنسروها را در کارتن‌های محکم قرار می‌دهیم و در صورتی که به یخچال نیاز داشته باشند، آن‌ها را در یخچال‌های سیار نگهداری می‌کنیم. شما می‌توانید قبل از اسباب‌کشی برخی از خوراکی‌ها را کنسرو کنید. یکی از روش‌هایی که باعث افزایش طول عمر مواد غذایی می‌شود، کنسرو کردن آن‌ها است.

بسته بندی مواد کنسروی

مواد غذایی خشک

تیم حرفه‌ای ما مواد غذایی خشک مانند: حبوبات، غلات و برنج را در کیسه یا ظروف پلاستیکی بسته‌بندی می‌کنند. ظروف را در کارتن‌های استریل قرار می‌هیم و درب جعبه‌ها را با استفاده از چسب‌های نواری محکم می‌کنیم. سپس کارتن‌ها را برچسب‌گذاری کرده تا محتویات درون جعبه‌ها مشخص باشد و هنگام چیدمان وسایل دچار سردرگمی نشوید. 

بسته بندی مواد غذایی خشک

جابجایی مواد غذایی در اسباب کشی

جابجایی و بسته‌بندی مواد غذایی هنگام اسباب‌کشی، کار دشواری است و تیم آموزش‌دیده ما آن را با دقت انجام می‌دهند. کارتن‌ها سبک هستند و حمل آن‌ها نسبت به سایر وسایل منزل راحتتر است. کارتن‌های بسته‌بندی مواد غذایی را درون ماشین حمل بار محکم می‌کنیم و از ریختن خورکی‌ها و آلوده شدن آن جلوگیری می‌کنیم. باربری تهران 1 با داشتن انواع تجهیزات لازم و با کیفیت مانند یخچال‌های سیار، ظروف پلاستیکی محکم و کارتن‌های استریل، جابجایی خوراکی‌ها را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهیم.

نگران اسباب‌کشی به شهرستان‌ها و مسافت‌های دور نباشید. تیم باتجربه و آموزش‌دیده ما  امنیت مواد غذایی را در  اسباب‌کشی های درون شهری و بین شهری تضمین می‌کنند. کافیست با ما تماس بگیرید و انواع خدمات اسباب‌کشی را با مناسب‌ترین قیمت و سریع‌ترین زمان دریافت کنید. ارائه مشاوره رایگان در زمینه اسباب کشی به مشتریان یکی از خدمات ما محسوب می‌شود. در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگوی به سوالات شما هستیم.

جابجایی مواد غذایی در اسباب کشی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا