بسته بندی مبلمان منزل برای اسباب کشی

بسته بندی مبلمان منزل برای اسباب کشی

نحوه بسته بندی مبل برای اسباب کشی

در زمان بسته‌بندی مبلمان (Furniture packaging) اگر اجزای مبل‌های شما قابلیت جدا سازی داشته باشند ابتدا باید آن‌ها را جدا کنید. توجه داشته‌باشید که بخش‌های آسیب پذیر مبل‌ها دسته‌ها، پایه، تاج مبل و بخش‌های تیز آن هستند که در زمان جابجایی و بسته‌بندی باید به خوبی با پارچه، کارتن و کاغذ پوشیده شود. پیشنهاد متخصصان ما در شرکت باربری تهران یک برای جابجایی مبلمان این است که کل مبل را با سلفون مخصوص بپوشانید و سپس دور تا دور آن را برای استحکام بیشتر، چسب بزنید.

اگر مبلمان شما سنگین است و حجم زیادی هم در ماشین باربری می‌گیرد و اتصالات آن هم مانند کوسن‌ها و تشک‌های که قابل جداسازی هستند، حتما همانطور که در بالا اشاره شد آن‌ها را جدا کرده و سپس مبلمان را بسته‌بندی کنید. با انجام این کار، مبلمان هم فضای کمتری می‌گیرند هم وزنشان برای جابجایی کمتر می‌شود. به این نکته‌ توجه داشته باشید که اجزای کوچک مبل مانند پیچ، مهره، پایه و … را در یک بسته با برچسب اتصالات مبلمان، نگهداری و بسته‌بندی کنید تا گم نشوند.

بسته بندی مبل در اسباب کشی

بهترین روش بسته بندی مبلمان اداری

بهترین روش بسته‌بندی و جابجایی مبلمان اداری این است که قطعات قابل تفکیک را جدا کرده، آن‌ها را مجزا بسته‌بندی و برچسب گذاری کنید و سپس در نهایت کل مبل را با نایلون حبابدار بپوشانید. برای بسته‌بندی میز جلو مبلی و عسلی‌های مبلمان اداری در صورتی که شیشه رویی جدا دارند ابتدا شیشه را برداشته و با نایلون حبابدار یا پتو بپوشانید و دورتا دور آن را چسب بزنید. در صورت امکان شیشه‌ها را داخل کارتن بزرگ بگذارید و کف کارتن‌ها را پارچه یا پتو قرار nهید و سپس بیش شیشه‌ها هم در داخل کارتن، پارچه بگذارید تا در اثر برخورد با هم آسیب نبینند. پایه‌های مبلمان را با پارچه یا کارتن بپوشانید و دور تا دور آن را با پلاستیک حبابدار بپوشانید.

بسته بندی مبلمان اداری

بسته بندی صحیح مبلمان راحتی

کاناپه‌ها و مبلمان راحتی دارای قطعات و اتصالات جدا شونده هستند، به همین دلیل بسته بندی آن‌ها زمان‌بر و پیچیده است. با جداسازی و بسته‌بندی اتصالات حساس به صورت مجزا، میزان آسیب پذیری این نوع مبلمان به شدت کاهش می‌یابد. برای بسته‌بندی صحیح مبلمان راحتی باید قطعات جدا شده، کوسن‌ها و تشک‌های آن را ابتدا با سلفون یا پلاستیک حبابدار پوشانده و سپس در کارتن قرار دهیم. همچنین باقی قطعات متصل و جدا نشده مانند پایه‌ها و دسته‌ها را با پلاستیک حبابدار پوشش دهید و همراه با مابقی بدنه مبل ابتدا با سلفون و سپس برای محکم کاری با چسب دور تا دور آن را بپوشانید.

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

وسایل موردنیاز برای بسته بندی مبلمان 

وسایل بسته‌بندی و کاور کردن مبلمان برای جلوگیری از حوادث احتمالی، بر اساس نوع مبل متفاوت است.

  • بابل رپ
  • استرچ رپ‌ یا پلاستیک‌های حباب‌دار
  • کارتن مقاوم برای قطعات جدا شده
  • پتو مسافرتی برای پوشش شیشه میز جلو مبلی
  • سلفون
  • کاغذ بسته‌بندی برای پوشش پایه‌ها و دسته‌های مبلمان
  • چسب و روکش‌های محافظتی
  • دستگاه چسب زن

اگر بسته‌بندی و جابجایی مبلمان خود را به باربری تهران یک بسپارید تمامی وسایل و تجهیزات مورد نیاز را برایتان فراهم کرده و بسته‌بندی را به نیرو های متخصص خود در زمینه بسته‌بندی می‌سپارد.

اسباب کشی مبلمان

جابجایی مبلمان به صورت حرفه ای در باربری تهران 1

باربری تهران 1 برای انجام هر کدام از مراحل اسباب‌کشی و جابجایی از جمله بسته‌بندی ابتدا افرادی را بصورت کاملا تخصصی آموزش می‌دهد. چراکه اگر برای جابجایی مبلمان از افراد ماهر و متخصص استفاده نشود امکان آسیب دیدن مبلمان شما بسیار بالا می‌رود. حمل مبلمان خصوص اگر بزرگ و سنگین هم باشند در راه‌پله های تنگ مجتمع‌ها بدون آسیب دیدن آن‌ها نیاز به نیروهای ماهر و کارآزموده دارد.

شرکت باربری تهران 1 برای حمل و جابجایی مبلمان ابتدا آن‌ها را با استفاده از استانداردترین وسایل، بسته‌بندی می‎‌کند. بسته‌بندی حرفه‌ای از پاره شدن و ضربه دیدن مبلمان شما که در حال حاضر جزو گران‌قیمت‌ترین وسایل منزل هستند، جلوگیری می‌کند.

بسته‌بندی و کاور کردن مبلمان برای جلوگیری از حوادث احتمالی و سپس جابجایی آنها، بر اساس نوع مبل متفاوت است. شما می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما در دفتر مرکزی باربری تهران 1 در مورد نوع مبلمان و تعداد آنها تماس گرفته و برای جابجایی و میزان وسایل مورد نیاز برای بسته بندی و همجنین تعداد نفرات برای حمل مبلمان خود مشاوره بگیرید.

جابجایی مبلمان

چیدمان مبلمان در خودروهای باربری

نحوه چیدمان مبلمان در ماشین باربری هم به اندازه بسته‌بندی آن حائز اهمیت است چراکه اگر درست و اصولی در ماشین حمل بار، جایی داده نشوند باعث آسیب دیدن آن‌ها می‌شود. توجه داشته باشید اگر فقط می‌خواهید که مبلمان خود را جابجا کنید از وانت بار های کف دار مخصوص حمل مبل استفاده کنید. برای جابجایی مبلمان و کلیه اثاثیه منزل ما خودروهای باربری مسقف با کف موکت کاری شده را برای جلوگیری از آسیب دیدن و کثیف شدن وسایل شما پیشنهاد می‌کنیم. با چیدمان درست اثاثیه می‌توان تخلیه بار را هم سریع‌تر و راحت‌تر انجام داد.

در شرکت باربری تهران 1 چیدمان مبلمان در ماشین باربری توسط افراد با تجربه ای انجام می‌شود که می‌دانند هر کدام از وسایل در چه قسمتی از ماشین قرار بگیرند. وسایل سنگین و مبلمان و میزهای نهار خوری از جمله وسایلی هستند که در انتهای خودرو های حمل بار چیده می‌شوند. برای جلوگیری از جابجا شدن وسایل در زمان حرکت هم آنها را با گیره یا طناب به دیواره‌های ماشین می‌بندیم.

چیدمان مبلمان در ماشین باربری
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا