بسته بندی لوستر در اسباب کشی

بسته بندی لوستر در اسباب کشی

نکات مهم جابجایی لوستر در اسباب کشی

لوسترهای شیشه‌ای و کریستالی از جمله وسایل بسیار زیبا در هر خانه‌ای هستند. اما به دلیل ماهیت ظریف آنها، بسته‌بندی و جابجایی لوسترها بسیار دشوار است. بنابراین، تصمیم گیری در مورد نحوه‌ی حمل و بسته‌بندی لوستر کریستالی برای جابجایی نیاز به برنامه ریزی و آمادگی بیشتری دارد تا اطمینان حاصل شود که لوستر شیشه‌ای شما با ایمنی کامل به خانه جدیدتان حمل می‌شود. اگر یک یا چند لوستر دارید که قبل از روز اسباب‌کشی نیاز به بسته بندی دارند، توصیه می‌شود آنها را به صورت جداگانه بسته‌بندی کنید. لوسترها اغلب وسایل گران قیمت و باارزشی هستند و به راحتی شکسته می‌شوند یا آسیب می‌بینند، به ویژه در هنگام حمل و نقل وقتی به اندازه کافی محافظت نمی‌شوند.

جابجایی لوستر

جدا کردن و مونتاژ اجزای لوستر   

پس از پایین آوردن لوستر از سقف تمام قطعات جداشدنی باید به آرامی کنار گذاشته شوند و سپس در بسته‌بندی مناسب پیچیده شوند. گرفتن عکس از محل قرار گیری آنها می‌تواند مفید باشد تا تصویر واضحی از نحوه اتصال مجدد آنها پس از جابه‌جایی داشته باشید. در بیشتر موارد آنها توسط پیچ، سیم یا قلاب متصل می‌شوند و برگرداندن آنها به حالت اولیه ممکن است کمی دشوار باشد.

بسته بندی لوستر

ابزار مناسب و لوازم بسته‌بندی را آماده کنید

ابتدا وسایلی که برای برداشتن لوستر از سقف و سپس وسایلی که برای بسته‌بندی لوستر لازم است را تهیه کنید. از جمله این وسایل مجموعه‌ای از پیچ گوشتی‌ها، انبردست، نردبان، کاغذ محافظ، پلاستیک حباب‌دار، لایه‌بندی فوم، نوار چسب، بند کابل، کیسه‌های زیپ‌دار پلاستیکی، پتوهای قدیمی و چند جعبه متحرک در اندازه‌های مختلف می‌باشد. شرکت باربری تهران 1 با دارا بودن این تجهیزات جابه‌جایی لوستر را در هنگام اسباب‌کشی برای شما آسان می‌کند.

اسباب کشی لوستر

  نحوه برداشتن لوستر در هنگام اسباب کشی

1-  ابتدا برق لوستر را قطع کنید و برای اطمینان از یک تستر ولتاژ استفاده کنید.

2- یک نردبان مناسب و یا چهارپایه را زیر لوستر قرار دهید.

3- چیز نرمی مانند پتو را روی زمین و زیر لوستر قرار دهید. این پتو در صورت افتادن هر قطعه به عنوان یک محافظ عمل می‌کند.

4- پیچ‌ها را بیرون بیاورید و از کمک شخص دیگری برای جلوگیری از افتادن هر چیزی کمک بگیرید.

5- مهره را از سیم رها کرده و جدا کنید.

نحوه برداشتن لوستر در اسباب کشی

نحوه بسته بندی لوستر در باربری تهران 1

پس از پایان این دو بخش، نوبت به بسته‌بندی و لوازم جانبی آن می‌رسد. اطمینان حاصل کنید که به اندازه‌ی کافی نایلون حباب‌دار و لایه‌بندی برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی وجود دارد. همه چیز را در کاغذ بسته‌بندی و نایلون حباب‌دار بپیچید. برای محافظت کامل از تمام قسمت ها می‌توانید از چند لایه نایلون حباب دار استفاده کنید. حالا وسایل را در یک جعبه مقوایی بسته‌بندی می‌کنیم. مهمترین نکته در اینجا این است که ابزاری را پیدا کنید که محکم و به اندازه کافی بزرگ باشد. قسمت پایین جعبه باید محکم چسب کاری شود تا از پاره شدن ناگهانی آن جلوگیری شود.

فضای داخل جعبه باید با فوم پر شود و همچنین می‌توانید چندین لایه پتو مسافرتی یا حوله و یا پارچه در پایین و کناره‌های جعبه قرار دهید. تمام قطعات جداشدنی مانند زنجیر، منشور، زیور آلات و قطعات کریستالی باید به صورت جداگانه در کاغذ بسته‌بندی یا حباب‌دار بسته‌بندی شوند. پیچ‌ها، قلاب‌ها و مهره‌ها ترجیحا در کیسه‌های پلاستیکی زیپ‌دار نگهداری شوند. قطعات کریستال و لامپ‌ها، به دلیل اینکه ظریف‌تر هستند، باید با پوشش حباب دار محافظت شوند و در یک بسته‌بندی محکم نگهداری شوند. وقتی همه چیز به خوبی در جعبه‌ها قرار گرفت، جعبه‌ها را ببندید و آنها را با نوار بسته‌بندی ببندید. برچسب‌هایی برای نشان دادن شکننده بودن و غیره را به آنها بزنید.

بسته بندی لوستر در باربری تهران 1

تست نهایی بسته‌بندی

در نهایت پس از بسته‌بندی لوستر (Moving the chandelier) شما باید یک تست انجام دهید که مطمئن شوید،  بسته‌بندی را درست انجام داده‌اید. بخش آخر فرایند بسته‌بندی و جابجایی لوستر مهم است و به شما می‌گوید که آیا اقلام را به درستی بسته‌بندی کرده‌اید یا خیر. برای این کار بسته را به آرامی تکان دهید و اگر حرکتی احساس کردید یا شنیدید، باید از لایه‌ بندی بیشتری استفاده کنید.

جابجایی لوستر در اسباب کشی

کار را به کارشناسان با تجربه بسپارید

 با وجود اینکه ممکن است خودتان بتوانید، لوستر را جدا کرده و بسته‌بندی کنید، اما به دلیل حساس  بودن کار بسیاری از افراد نمی‌توانند از عهده این مسئولیت بر بیایند و بسته بندی و جا‌به‌جایی را به درستی انجام دهند. در این مورد توصیه می‌شود از متخصصان این کار در شرکت باربری تهران 1 کمک بگیرید. باربری تهران 1 با دارا بودن متخصصان آموزش دیده در این مورد به شما اطمینان می‌دهد که لوسترهای خود را با خیال راحت به خانه‌ی جدیدتان ببرید. هیچ لوستری برای همکاران آموزش دیده ما چالش برانگیز نیست. حتی ما می‌توانیم با آوردن برق‌کار یا سایر متخصصان برای جدا کردن صحیح وسایل نور و تزئینی به شما کمک کنیم. 

مناطق تحت پوشش باربری تهران1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا