بسته بندی اثاثیه منزل در باربری تهران

چگونه وسایل خانه را هنگام جابجایی بسته بندی کنیم؟

بسیاری از ما با سختی بسته‌بندی در حین جابجایی و بستن چمدان در هنگام مسافرت آشنا هستیم. هنگام جابجایی و نقل مکان به خانه جدید بستن چمدان‌­ها سخت ­تر است. هر کسی از تغییر محل زندگی خود خوشحال می­‌شود ولی استرس جابجایی و بسته‌بندی وسایل نیز زیاد است و افراد در بیشتر موارد نیازمند استفاده ار خدمات یک باربری مناسب هستند. بسیار مهم است که جمع ­آوری وسایل خود را به روز آخر نسپارید. تقریبا هر روز به سوپرمارکت­‌ها می­‌روید و هر بار که به آنجا می­‌روید می‌­توانید چند جعبه تمیز بخواهید. برای پوشاندن مبل­‌های خود می­توانید از مواد آماده مانند پتو و رومیزی استفاده کنید.

بسته به اندازه و تعداد اقلام موجود، جابجایی می‌­تواند دشوارتر و دشوارتر شود. هرچه آیتم‌های بیشتری وجود داشته باشد، جابجایی پیچیده ­تر می­‌شود. شما می­‌توانید برای اسباب‌کشی وسایل خود مستقیماً به شرکت­‌های حمل و نقل اعتماد کنید و از مزایای بسته­‌بندی صحیح آنها بهره ­مند شوید.

در حمل و نقل انواع کالا، از لباس گرفته تا ظروف آشپزخانه، مواردی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. اولین مرحله صحیح جابجایی کالا، بسته‌بندی صحیح کالا است. عملکرد نامناسب در بسته‌بندی ممکن است باعث آسیب دیدن کالاها در هنگام جابجایی شود.

شما می‌­توانید نکات مهم در اسباب­‌کشی ما را بررسی کنید تا به وسایل شما آسیبی نرسد. هر نکته حمل و نقل سالم و سریع را امکان پذیر می‌­کند. قبل از اینکه وسایل خود را جابجا کنید، باید مواد لازم مانند جعبه، چسب بسته ­بندی و … را آماده کنید و سپس باید کالاها را با دسته بندی مناسب بسته‌بندی کنید و تمام مراحل لازم را یکی یکی انجام دهید.

بسته بندی اثاثیه منزل

هنگام بسته­ بندی اثاثیه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

هنگام بسته‌­بندی اثاثیه باید به نکات زیادی توجه کرد. اساسی‌­ترین مسئله­ ای که بسته­‌بندی را دشوار می­ کند، نادیده گرفتن نکاتی است که نیاز به توجه دارند. در ادامه مقاله ما می‌­توانید مواردی را که در اسباب­‌کشی و بسته­‌بندی اثاثیه باید به آن توجه کنید بیابید.

بسته بندی اثاثیه

 1-اقلام خود را دسته بندی کنید

برخلاف تصور رایج نکاتی که در بسته‌­بندی وسایل باید رعایت شود باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. هنگام چیدن وسایل خود در جعبه­ های مقوایی فراموش نکنید که آنها را دسته ­بندی کنید. با بسته­ بندی مناسب می­توانید از آسیب دیدن کالاها جلوگیری کنید.

به جای اینکه آنها را براساس اتاق ­هایی مانند آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن دسته­ بندی کنید، وسایل خود را بر اساس نرخ شکستگی آنها جدا کنید. بنابراین، می­ توانید اطمینان حاصل کنید که وسایل شما در حین جابجایی ایمن­تر حمل می‌­شوند. اقلامی که احتمال شکستن آنها وجود دارد را با پلاستیک­ های محافظ بپیچید. می­ توانید اقلام خود را که ضریب شکستگی چندان بالایی ندارند مستقیما در جعبه قرار دهید.

فراموش نکنید که هنگام بسته­‌بندی اثاثیه یادداشت‌­های اطلاعاتی را روی جعبه ­های مقوایی اضافه کنید. این به شما امکان می دهد هنگام باز کردن کارتن‌­ها از قبل محتویات درون آنها را بدانید و با احتیاط بیشتری جعبه ­های شکستنی را حمل کنید. توصیه می‌شود یادداشت احتیاط بسیار بزرگی را بر روی جعبه ­های محتوی وسایل شکستنی بچسبانید. با این کار اطمینان حاصل می کنید که جعبه ­ها با دقت بیشتری حمل می­شوند.

بسته بندی و اسباب کشی

 2-قبل از حرکت وسایلی را که نیاز ندارید دور بیندازید

معمولا در محیط زندگی، اقلام زیادی وجود دارد که ناخواسته آنها را جمع می‌­کنیم. بیشتر اوقات، اغلب این وسایل بی­ فایده هستند. قبل از بسته ­بندی وسایل (packing items)، توصیه می­ شود تصمیم بگیرید که آیا به تمامی وسایل خود نیاز دارید یا خیر و از شر موارد اضافی خلاص شوید. ساده­‌ترین راه برای خلاص شدن از شر بهم ریختگی خلاص شدن از شر وسایل اضافی است.

وسایل اسباب کشی

3-از قبل جعبه­ های حمل اثاث را جمع ­آوری کنید

اگر از خدمات شرکت باربری استفاده نکنید مجبورید از ماه ­ها قبل کارتن­‌های بسته­‌بندی را جمع ­آوری کنید. چرا که شرکت‌های باربری جعبه­‌ها و بسته‌­های محافظ مناسب برای انواع کالا را خودشان دارند. ولی شما باید خودتان این بسته ­ها را تهیه کنید.

توصیه می‌­شود حداقل 1 ماه قبل از حرکت، جمع­ آوری جعبه­‌ها و روزنامه‌­ها را شروع کنید. همچنین باید ابزارهای پلاستیکی محافظ مانند نایلون حبابدار و ضربه ­گیر برای بسته‌بندی تهیه کنید. بهترین راه استفاده از خدمات یک باربری معتبر است.

بسته بندب اثاثیه منزل در تهران

4-برای بسته ب­ندی وقت بگذارید

زمان نگرفتن بسته­‌بندی یکی از اشتباهات رایج آماتورهاست. اگرچه ممکن است مهم به نظر نرسد، فرآیند بسته‌­بندی اغلب زمان زیادی می‌برد. برای بسته‌­بندی وسایل خود وقت بگذارید. بنابراین، بدون عجله می­توانید وسایل خود را سریع و راحت دسته­ بندی کنید.

5-اقلام با ارزش خود را جداگانه بسته­ بندی کنید

از دست دادن اشیای با ارزش خود در حین جابجایی بسیار ناگوار است. باید با جمع ­آوری و بسته ­بندی صحیح تمام اشیاء با ارزش خود مانع گم شدن و آسیب آنها شوید. معمولاً می‌توانید وسایل با ارزش خود را در یک کوله ­پشتی یا کیف کمری جمع­ آوری کنید و با نگه داشتن آنها در حین جابجایی نزد خودتان از ایمن بودن آنها مطمئن شوید.

فرآیند اسباب­ کشی یک فرآیند پرهزینه است که نیاز به حرفه ای بودن کامل دارد. تلاش برای جابجایی وسایل به روش خودتان ممکن است باعث آسیب رساندن به کالاهای باارزش شده و ضرر و زیان زیادی را متحمل شوید و در عین حال خستگی زیادی را نیز متحمل شوید.

شما می­‌توانید با بسته‌بندی کالا و خدمات اسباب­ کشی ارائه شده توسط باربری تهران1 از مزایای اسباب­ کشی حرفه ­ای بهره ­مند شوید. بنابراین، به جای نگرانی در مورد جابجایی، می‌توانید روند جابجایی خود را به راحتی ما به انجام رسانید. شرکت حمل و جابحایی شرکتی ما خدمات مختلفی مانند بسته­‌بندی، حمل و چیدمان مجدد وسایل را انجام می­دهد.شما می توانید با درخواست انواع مختلف خدمات باربری تهران1، از تمامی گزینه ­های خدمات مقرون به صرفه ما استفاده کنید.

بسته بندی لوازم اسباب کشی

خدمات بسته بندی اثاثیه منازل و ادارات توسط شرکت باربری تهران

خدمات بسته بندی اثاثیه تهران بار به سبک شرکت های اروپایی است.همواره از نوین ترین روش های حمل اثاثیه استفاده می نمائیم.بسته بندی اثاثیه شما با استفاده از وکیوم، بابل رپ، کارتن حمل بار و استرچ رپ می باشد. جهت سهولت در جابجایی می توانید از خدمات بسته بندی وسایل توسط گروه متخصص مان نیز استفاده نمائید.پرسنل آقا و خانم ما نیز متخصص و آموزش دیده هستند.

مزایای بسته بندی کالا در حین جابجایی 

هر موردی را که باید بسته‌­بندی شود با احتیاط در جعبه‌­هایی با لایه‌هایی مانند روزنامه یا فوم قرار دهید. وقتی وسایل را در جعبه قرار می­دهید، بهتر است که وسایل سنگین را در پایین جعبه و چیزهای سبک‌­تر را در بالا قرار دهید .علاوه بر این، قرار دادن مواد سنگین در یک جعبه کوچکتر، حمل و باز کردن آن را برای شما آسان­‌تر می­ کند. بسته­‌بندی هنگام جابجایی خانه بسیار مهم است. موادی هستند که شکسته می­‌شوند و باید به آنها توجه ویژه کرد.

برای جلوگیری از شکستن این کالاها بسته‌­بندی با مواد محافظ کاملاً ضروری است. هنگام بسته­‌بندی در جعبه ها، بنویسید که جعبه شما به کدام اتاق می­رود و اگر موادی برای شکستن وجود دارد، روی آن بنویسید. پس از بسته‌بندی وسایل خود، حتماً جعبه­‌هایی که به همان اتاق می ­روند را در حین جابجایی کنار هم قرار دهید. تمامی این کارها باعث آسان شدن اسباب‌کشی می‌­شود و از سردرگمی و خستگی زیاد شما جلوگیری می­کند.

مزایای بسته بندی اصولی

شرکت بسته بندی و باربری تهران1

شرکت بسته بندی باربری تهران1 علاوه بر حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه خدمات حرفه ای در زمینه بسته بندی کالا نیز انجام می­دهد. هدف ما جلوگیری از آسیب به شما و وسایلتان در هنگام اسباب­‌کشی است و این برنامه را با دقت در همه موارد یک به یک انجام می­دهیم. از وسایل مبلمان گرفته تا بسته‌بندی کالاهای بزرگ و سنگین، همه اقلام با دقت بسته بندی می­شوند. برنامه بسته بندی که ما از نظر رضایت مشتری انجام می­دهیم در تمام فرآیندهای حمل و نقل ما به یک روال تبدیل شده است.

به عنوان یک شرکت بسته‌بندی، تیم­‌های ما آماده خدمات بسته بندی 24 ساعته قبل و بعد از جابجایی شما در هر زمان و هر کجا که بخواهید هستند. قبل از اسباب­‌کشی، وسایل خانگی یا اداری شما با دقت زیادی بسته‌بندی می­‌شوند. یکی از اقدامات احتیاطی است که باید در برابر احتمال آسیب در هنگام حمل و نقل رعایت شود. این است که کالاهای شکننده به صورت جداگانه با مواد بسته بندی مخصوص بسته‌بندی می‌­شوند. با یک یادداشت نشان داده میشود که کدام مورد حاوی وسایل شکستنی است. ضمناً در مرحله بسته‌بندی روی آن نوشته می شود که کدام کالا متعلق به کدام قسمت خانه است. بنابراین در هنگام اسباب­‌کشی و هنگام چیدمان وسایل هیچ سردرگمی وجود نخواهد داشت. وسایل شما در اتاق‌ها و بخش‌های تعیین‌شده در مکان‌های جدید خود با نظم و ترتیب و بدون بهم ریختگی قرار می­گیرند.

بسته بندی اصولی

شماره تماس‌های باربری تهران 1 :

مناطق تحت پوشش باربری تهران:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا