حمل اثاثیه منزل

حمل اثاثیه منزل در تهران

حمل اثاثیه منزل (Carrying home furniture) در تهران همواره با چالش‌­هایی نظیر ترافیک، دوری مسافت و شلوغی زیاد همراه است. باربری تهران 1 با سالها تجربه در زمینه حمل و جابجایی انواع وسایل منزل و شرکت در تمام فصول سال و آشنایی با تمام شیوه ­های مدرن باربری بهترین خدمات باربری را ارائه می ­دهد. رانندگان حرفه­‌ای و مجرب باربری تهران 1 با آشنایی کافی به تمام خیابان­ ها و کوچه ­های شهر تهران اثاثیه مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن و با ایمنی کامل تحویل می­ دهند.

حمل اثاثیه منزل

حمل اثاثیه منزل به شهرستان

حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان مورد تقاضای بسیاری از مشتریان است. چرا که علاوه بر اسباب­‌کشی و تغییر محل سکونت برخی افراد از تهران به شهرستان، عده ­ای نیز به دلیل تنوع زیاد کالاها در تهران برای خرید جهیزیه و لوازم زندگی به تهران می ­آیند.

اسباب‌­کشی اثاثیه از تهران به شهرستان به دلیل دوری مسافت و جابجایی جاده‌­­ای سختی اسباب­ کشی بیشتری دارد بنابراین انتخاب باربری مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. اتوبار تهران1 ارائه­ دهنده خدمات با کیفیت بالا در زمینه اسباب­‌کشی و جابجایی اثاثیه از تهران به شهرستان است. برای آگاهی از هزینه­‌ها و مشاوره با شماره‌های ما تماس حاصل نمایید.

شماره تمارس باربری تهران 1 : 09195978799

حمل اثاثیه منزل به شهرستان

خدمات حمل اثاثیه منزل در اتوبار تهران 1

اتوبار تهران 1 دارای انواع خدمات حمل اثاثیه منزل به شرح زیر است:

  • خدمات بسته­ بندی حرفه­ ای با استفاده از وسایل و تجهیزات مدرن
  • خدمات حمل و جابجایی کالاها با استفاده از افراد متعهد و محرب
  • خدمات حمل بار به تهران
  • خدمات حمل بار به شهرستان
  • استفاده از انواع وسایل نقلیه مختلف با توجه به نوع و اندازه کالاها
  • حمل وسایل سنگین مانند پیانو، گاو صندوق و …
  • باز کردن بسته ­ها و خدمات چیدمان مجدد اثاثیه

انواع خدمات حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه را می­توانید در باربری تهران 1 سفارش دهید.

خدمات حمل اثاثیه منزل

بسته ­بندی و حمل اثاثیه منزل

بسته ­بندی اثاثیه منزل از اهمیت بالایی برخوردار است و بسته‌بندی صحیح ضامن ایمنی اثاثیه می­‌باشد. در باربری تهران 1 کلیه اثاثیه به طور صحیح و اصولی با استفاده از کارتن­ های چند لایه، فوم ضربه ­گیر، پلاستیک حباب­دار، ساک‌های مخصوص حمل پتو و رختخواب و … بسته ­بندی و سپس آماده جابجایی و حمل می­‌شوند.

بسته بندی اثاثیه منزل

خودرو حمل اثاثیه منزل

خوروهای حمل اثاثیه شامل انواع خودروهای سبک، نیمه­ سنگین و سنگین هستند. در جابجایی­‌های درون شهری با اثاثیه اندک از انواع خودروهای سبک مانند وانت و نیسان استفاده می‌شود. در اسباب­‌کشی­‌های بین شهری و اثاثیه زیاد از انواع خودروهای نیمه سنگین و سنگین مانند کامیون و تریلی استفاده می­‌شود. اتوبار تهران 1 با دارا بودن انواع متعدد خودروهای حمل بار و با استفاده از رانندگان مجرب اسباب­‌کشی و جابجایی انواع مختلف اسباب و اثاث شما را به بهترین نحو ممکن و با صرفه­‌جویی در زمان و هزینه‌های شما انجام می­‌دهد.

خودرو حمل اثاثیه منزل

انتخاب بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل

در انتخاب باربری مناسب در نظر داشته باشید که همیشه تمام اتوبارهای موجود و معرقی شده در اینترنت مناسب نیستند. همچنین نباید تنها ملاک انتخاب خود را هزینه پایین باربری در نظر بگیرید. برخی باربری‌ها با ارائه خدمات بدون کیفیت بخاطر هزینه پایین وسوسه ­­انگیز هستند. ولی بعد از اتمام اسباب­‌کشی توسط این باربری­‌ها متوجه می­‌شوید که علاوه بر ضرر و زیان مالی زیاد باعث هدر رفتن وقت و انرژی زیادی نیز گشته‌­اید.

در انتخاب باربری مناسب باید ملاک خود را براساس داشتن بیمه و مجوزهای لازم از اتحادیه باربری، سابقه و تجربه باربری و میزان رضایت مشتریان از باربری موردنظر قرار دهید. باربری تهران 1 با داشتن کلیه مجوزهای لازم و بیمه­ نامه و هزینه­‌های تعیین شده توسط اتحادیه باربری و سابقه طولانی و درخشان بهترین انتخاب برای باربری و حمل اثاثیه منزل می‌­باشد.

بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در تهران : 09195978799

حمل اثاثیه منزل در تهران

هزینه حمل اثاثیه منزل

هزینه حمل اثاثیه منزل به عوامل متعددی مانند میزان اثاثیه، مسافت حمل بار، خدمات ارائه شده و … متفاوت است. هزینه حمل وسایل سنگین مانند یخچال سایدبای‌ساید و گاوصندوق نیز متفاوت از حمل سایر وسایل است. قیمت حمل بار در اتوبار تهران 1 مطابق با هزینه‌های تعیین شده در اتحادیه باربری است. برای آگاهی از هزینه‌­های باربری با مشاوران ما تماس بگیرید و از هزینه‌­های انواع جابجایی ­ها اطلاعات کسب کنید.

هزینه حمل اثاثیه منزل

نکات مهم در حمل اثاثیه منزل

هنگام اسباب‌کشی و جابجایی رعایت نکات زیرضروری است:

  • شرکتی را انتخاب کنید که دارای بیمه باربری باشد.
  • خودرو حمل اثاثیه دارای بیمه باشد.
  • در بسته­‌بندی وسایل دقت کافی داشته باشید و یا از خدمات بسته‌­بندی باربری معتبر استفاده کنید.
  • چیدمان صحیح وسایل در خودروی حمل بار از اهمیت بالایی برخوردار است. در این زمینه نیز بهتر است از خدمات باربری مناسب استفاده کنید.
  • لیست کاملی از کلیه وسایل و بسته­‌ها تهیه کرده و بعد از رسیدن به مقصد چک کنید.
  • بهتر است شرکت باربری که انتخاب می­‌کنید دارای خدمات GPS باشد.
  • قبل از خروج تمامی قسمت­‌های منزل را چک کنید تا وسیله‌­ای جا نمانده باشد.
  • وسایل گران ­بها نظیر طلا را در ماشین حمل بار قرار ندهید.
  • قبل از شروع به اسباب­‌کشی در مورد هزینه‌­ها از شرکت باربری اطلاعات کسب کرده و به میزان بودجه خود از خدمات شرکت بهره بگیرید.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا