هزینه باربری در تهران

هزینه باربری

یکی از خدماتی که به صورت تخصصی توسط شرکت‌های باربری انجام می‌شود، حمل بار بین شهری و درون شهری است. هزینه باربری شهری و بین شهری یکی از مهمترین دغدغه‌های افرادی است که قصد جابجایی بار موردنظر خود را دارند. هزینه باربری توسط آیین‌نامه اتحادیه باربری هر استان تعیین می‌شود و مشتریان می‌توانند بر اساس آن نسبت به انتخاب کم هزینه‌ترین و ایمن‌ترین شرکت باربری اقدام کنند.

 آگاهی از هزینه باربری می‌تواند برای مشتریان مزایای زیادی داشته باشد. مقایسه قیمت‌های مختلف شرکت‌های مختلف، داشتن توقع منطقی و درست در خصوص خدمات دریافتی، برنامه‌ریزی برای تأمین هزینه جابجایی بار و انتخاب بهترین ماشین حمل بار متناسب با بودجه از جمله این مزایا هستند. مجموعه‌های باربری معتبر سعی می‌کنند با ارائه خدمات متنوع به مشتریان خود، هزینه‌های حمل بار را تا حد امکان برای مشتریان خود کاهش دهند.

هزینه اسباب کشی در باربری تهران

هزینه باربری و اسباب‌کشی و حمل بار در باربری تهران 1 نسبت به سایر شرکت‌های باربری بسیار مناسب‌تر است. هزینه خدمات، یکسان نیست و برای هر کدام قیمت متفاوتی در نظر گرفته‌ایم. به طور کلی هزینه اسباب‌کشی و حمل بار در تهران با توجه به موارد زیر تعیین می‌گردد:

  • تجهیزات استفاده شده برای بسته‌بندی
  • نوع اثاثیه جابه‌جا شده
  • بیمه‌نامه
  • تعداد ساعات صرف شده
  • تعداد کارگران
  • مسافت بین مبدا و مقصد
  • تعداد طبقات ساختمان مبدا و مقصد
هزینه باربری در تهران

قیمت باربری از تهران به شهرستان ها

قیمت باربری (relocation fee) از تهران به شهرستانها قطعا با قیمت اسباب‌کشی درون شهری متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه اسباب‌کشی به شهرستان‌ها پروسه‌ای مهم است و باید چیدمان وسایل به گونه‌ای باشد که در طول مسیر وسایل ثابت بماند. باربری تهران 1 با سال‌ها تجربه در این زمینه فعالیت می‌کند و میتوانیم شما را در این امر همراهی نماییم.

قیمت باربری از تهران به شهرستان‌ها با در نظر گرفتن عواملی همچون نوع بار، مسافت، نوع ماشین حمل بار، ساعت و زمان حمل بار، خدمات اختصاصی شرکت‌ها و شرایط آب و هوایی و دستمزد کارگران تعیین می‌شود. هزینه باربری از تهران به شهرستان معمولاً هر فصل تغییر می‌کند و نرخ ثابتی ندارد. خوشبختانه ما برای حمل بار به شهرستان‌ها تخفیف‌های ماهانه در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید در اواخر هر ماه از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوید.

 بیشتر بدانید: باربری بین شهری

قیمت باربری از تهران به شهرستانها

نحوه محاسبه هزینه باربری

ممکن است شما نیز بخواهید قبل از اقدام به جابه‌جایی و رزرو خدمات اسباب‌کشی باربری تهران، از قیمت‌ها اطلاع پیدا کنید. ما در اتوبار تهران 1 این امکان را برای مشتریان گرامی خود فراهم کرده‌ایم که  بتوانید به صورت شبانه‌روزی با تلفن‌های ما تماس گرفته و از مشاوران ما در این مورد کمک بگیرید. کارشناسان ما نحوه محاسبه هزینه‌های باربری و اسباب‌کشی را با توجه به شرایط درخواستی شما توضیح می‌دهند. محاسبه این هزینه‌ها به عوامل مختلفی که در ادامه مقاله توضیح می‌دهیم بستگی دارد:

نحوه محاسبه هزینه باربری

هزینه بسته بندی اثاثیه

اگر می‌خواهید کارگران آموزش دیده و حرفه‌ای ما در اتوبار تهران 1 وسایل و اثاثیه شما را بسته بندی کنند و در صورت تمایل برایتان در مکان جدید بچینند. هزینه بسته‌بندی اثاثیه نیز بر قیمت اسباب‌کشی افزوده می گردد.

ما در باربری تهران 1 از گام اول تا آخر اسباب‌کشی در کنارتان هستیم. کارگران ما اثاثیه شما را با جدیدترین و با کیفیت‌ترین متدها بسته‌بندی می‌کنند. هدف ما در باربری تهران 1 رضایت مشتریان است.

هزینه بسته بندی اثاثیه

تعداد کارگرها برای اسباب کشی و حمل بار

قیمت و هزینه انجام خدمات در باربری تهران بسته به نوع خدمتی که دریافت می‌کنید متفاوت است. کارگران ما با مهارت و تجربه ای که دارند می توانند در کمترین زمان ممکن اثاثیه شما را بسته‌بندی کنند. تعداد کارگران برای اسباب‌کشی و حمل بار نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت باربری است. در صورتی که اثاثیه در طبقات پایین ساختمان تخلیه شوند، هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. اما طبقات بالاتر به دلیل دشواری امر جابه‌جایی و کاهش امنیت برای کارگران و حتی وسایل، هزینه بیشتری دارد.

قیمت باربری در تهران

مقدار حجم وسایل در اسباب کشی

حجم وسایل شما در هنگام جابجایی در قیمت تاثیر دارد. در صورتی که اثاثیه شما زیاد باشد باید از چند ماشین حمل بار، تعداد بیشتری کارگر و همچنین از تجهیزات بیشتری برای بسته‌بندی استفاده کرد. با توجه به این موارد هزینه‌ها می‌تواند متفاوت باشد.

قیمت اسباب‌کشی و حمل بار در شرکت باربری تهران بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. هزینه‌های تعیین شده در مقابل سرعت، دقت و کیفیتی که داریم بسیار ناچیز است. خدمات ما در مقایسه با تعرفه‌هایی که داریم ایمن، قابل اعتماد، سریع و با کیفیت هستند.

هزینه اسباب کشی در تهران

فاصله بین مبدا و مقصد

یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت سرویس‌های باربری، فاصله بین مبدا تا مقصد است. هرچه مسافت بیشتر باشد، طبیعتا قیمت نیز بیشتر می‌شود. به عنوان مثال اسباب‌کشی به شهرستان‌ها هزینه‌های جانبی از جمله هزینه سوخت نیز دارد.

تعداد محدودی از مشتریان برای کاهش هزینه باربری، بسته‌بندی و حمل بار را خود انجام می‌دهند و از ماشین خود استفاده می‌کنند به طوری که برخی از وسایل را با ماشین شخصی خود جابجا می‌کنند. یک اشتباه کوچک در هنگام اثاث‌کشی می‌تواند به فاجعه ختم شود. همچنین اگر  وسایل بزرگ و سنگینی دارید، بهتر است آن را به متخصصان ما بسپارید تا از صدمات و خراش‌های احتمالی روی سطح جلوگیری کنید.

قیمت باربری تهران

نوع کامیون برای حمل و نقل

انتخاب درست نوع ماشین باربری می‌تواند هزینه‌های اضافی شما را کاهش دهد. شما می‌توانید با توجه به حجم اثاثیه خود ماشین را انتخاب کنید تا در یک سرویس باربری تمام وسایلتان جابه‌جا شود. مشاوران ما در این زمینه می‌توانند شما را راهنمایی کنند و شما را جهت انتخاب خودروی مناسب برای اسباب‌کشی یاری دهند.

نوع کامیون باربری

محاسبه آنلاین هزینه باربری

محاسبه آنلاین هزینه باربری این امکان را به صاحبان بار می‌دهد تا بتوانند با وارد کردن اطلاعاتی همچون مبدا و مقصد حمل بار، نوع ماشین، نوع حمل و نوع بار، هزینه باربری را تعیین کنند. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که صاحبان بار می‌توانند هزینه باربری را توسط شرکت‌های باربری مختلف مقایسه کنند و مقرون به صرفه‌ترین گزینه را انتخاب کنند.

نحوه محاسبه هزینه باربری

هزینه کارگر باربری

دستمزد کارگر باربری یکی دیگر از هزینه‌های جانبی حمل و جابجایی بار است. این هزینه توسط میزان بار قابل حمل و هم چنین مدت زمان موردنیاز برای جابجایی بار تعیین می‌شود. بدیهی است در صورتی که میزان بار قابل حمل زیاد باشد متناسب با آن هزینه کارگر باربری نیز افزایش پیدا می‌کند.

هزینه کارگر باربری

هزینه کامیون باربری

هزینه کامیون باربری نیز توسط عواملی همچون مدل کامیون، میزان ظرفیت کامیون، حجم بار و هم چنین مسافت موردنظر بستگی دارد. کامیون‌ها مدل بالایی که ظرفیت بیشتری دارند و می‌توانند میزان بار بیشتری را جابجا کنند قطعاً هزینه باربری بیشتری نیز خواهند داشت.

هزینه وانت بین شهری

هزینه وانت بین شهری بر اساس کیلومتر محاسبه می‌شود. هر چی میزان مسافت طی شده توسط وانت بین شهری بیشتر باشد، صاحب بار باید هزینه بیشتری را بپردازد. در کنار مسافت طی شده، عوامل دیگری همچون وزن و حجم کالا، بیمه بار، نوع بار، نحوه بارگیری و تخلیه بار و هم چنین شرایط آب و هوایی نیز از جمله عوامل تأثیرگذار بر هزینه وانت بین شهری است.

هزینه وانت بین شهری

هزینه بسته‌بندی اسباب کشی

هزینه بسته‌بندی اثاثیه از عوامل مختلفی تأثیر می‌پذیرد. زمان مصرف شده برای بسته‌بندی، تعداد نیرو‌های موردنیاز، نحوه بسته‌بندی، حساسیت لوازم، تعداد کارتنهای موردنیاز، مقدار چسب نواری پهن و چسب کاغذی مودرنیاز، تعداد اثاثیه منزل و نوع آن‌ها، مقدار و انواع کاور برای لباس، پتو، تشک و سایر عوامل دیگر بستگی دارد.

قیمت حمل اثاثیه منزل

مشاوران ما به صورت شبانه‌روزی در باربری تهران آماده خدمت رسانی هستند تا در صورت تماس با آنها هزینه‌های کلی حمل اثاثیه منزل را برای شما شرح دهند. قیمت حمل اثاثیه منزل نیز با توجه به خدمتی که ارائه می‌شود متفاوت است و شما می‌توانید با سوالاتی که با ما در میان می‌گذارید، قیمت نهایی را دریافت کنید و در صورت تمایل سرویس خود را رزرو کنید.

قیمت حمل اثاثیه منرل

عوامل مؤثر بر هزینه باربری

هزینه باربری متأثر از عوامل مختلفی است. اتحادیه باربری کشوری با در نظر گرفتن این عوامل و متناسب با شرایط و امکانات استان‌های مختلف و بر اساس ویژگی‌های یک باربری مطمئن و سریع، هزینه باربری را تعیین می‌کند. مهمترین عوامل تأثیرگذار در هزینه باربری عبارتند از:

نوع ماشین حمل بار

یکی از عوامل مؤثر در تعیین هزینه باربری، نوع ماشین حمل بار است. نوع ماشین در واقع حجم بار و هم چنین میزان زمان موردنیاز برای جابجایی بار را تعیین می‌کند. طبیعتا ماشین‌های سنگین و نیمه سنگین هزینه‌های باربری بیشتری را به مشتریان تحمیل می‌کنند.

فاصله بین مبدا تا مقصد

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در تعیین هزینه نهایی باربری، فاصله بین مبدا تا مقصد است. مجموعه‌های باربری بر اساس مسافت طی شده هزینه باربری را تعیین می‌کنند و به صاحبان بار اعلام می‌کنند.

وزن بار

وزن بار نیز یکی دیگر از عوامل مؤثر بر هزینه باربری است. طبیعتا هر چقدر وزن بار بیشتر باشد هزینه باربری نیز بیشتر خواهد بود چرا که بار‌های سنگین هم سوخت بیشتری مصرف می‌کنند، هم زمان بیشتری برای جابجایی نیاز دارند و هم زحمت تخلیه و بارگیری بیشتری دارند.

نوع بار

شکل و نوع بار نیز یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر هزینه باربری است. برخی از بار‌ها شامل مواد غذایی و فاسدشدنی می‌شوند که نیاز به تجهیزات و ماشین‌های خاصی دارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را به مقصد برساند. طبیعتا هزینه این گونه بار‌ها در مقایسه با سایر بار‌ها بیشتر است.

ارزش بار

یکی دیگر از عواملی که تأثیر زیادی در تعیین هزینه بار دارد، ارزش بار است. مجموعه‌های باربری برای حمل و جابجایی دارو و بار‌های حاوی کالا‌های باارزش، دقت بیشتری به خرج می‌دهند. طبیعتا همین امر سبب می‌شود هزینه حمل این گونه بار‌ها افزایش پیدا کند.

قیمت اتحادیه

اتحادیه‌های استانی متناسب با شرایط هر استان، نرخ‌های متفاوتی را برای جابجایی بار تعیین می‌کنند. این قیمت‌ها معمولاً با در نظر گرفتن عواملی همچون مسافت، اعتبار باربری و خدمات ارائه شده تعیین می‌شود.

زمان حمل بار

هزینه باربری متأثر از زمان حمل بار است. هزینه جابجایی بار در ساعات پایانی شب بیشتر است. جابجایی بار در این ساعات از شب کار بسیار دشواری است و نیازمند بکارگیری رانندگان باتجربه است.

تأثیر زمان بر هزینه‌های باربری

یکی از مهمترین عواملی که بر هزینه‌های باربری تأثیر مستقیم می‌گذارد فاکتور زمان است. هر چقدر زمان بیشتری برای جابجایی و حمل بار اختصاص داده شود به همان میزان هزینه‌های باربری نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

تأثیر زمان بر هزینه‌های باربری

هزینه و تعرفه وسایل سنگین

هزینه جابجایی و حمل وسایل سنگینی همچون یخچال، گاوصندوق، بوفه و یخچال ساید بای ساید بیشتر از سایر اثاثیه است. طبیعتا جابجایی و حمل این وسایل در مسافت‌های طولانی سبب افزایش هزینه‌های آن می‌شود.

هزینه جابجایی یخچال ساید

هزینه جابجایی یخچال ساید بسته به تعداد طبقات و هم چنین مشخصات یخچال متغییر است. هم چنین هزینه ایاب و ذهاب نیز به این مبلغ اضافه خواهد شد.

هزینه جابجایی یخچال ساید

هزینه حمل گاوصندوق

 هزینه حمل گاوصندوق: هزینه حمل گاوصندوق به عوامل مختلفی همچون تعداد کارگر مورد نیاز برای حمل گاوصندوق، تعداد طبقات، وزن گاو صندوق و هزینه ایاب و ذهاب بستگی دارد.

 بیشتر بدانید: جابجایی گاو صندوق

هزینه حمل میز ناهار خوری شیشه‌ای ۸ نفره

 هزینه حمل میز ناهار خوری شیشه‌ای ۸ نفره به ضخامت شیشه، تعداد طبقات و هم چنین تعداد کارگر موردنیاز برای حمل آن بستگی دارد.

هزینه حمل میز ناهار خوری شیشه‌ای ۸ نفره

هزینه جابجایی بوفه

هزینه جابجایی بوفه بر اساس تعداد طبقات تعیین می‌شود که معمولاً به ازای هر طبقه ۵۰ هزار تومان است.

هزینه جابجایی پیانو

هزینه جابجایی پیانو به عواملی همچون شکل پیانو، اندازه پیانو، مسافت جابجایی، زمان جابجایی و هم چنین تعداد طبقات بستگی دارد.

مناطق تحت پوشش باربری تهران1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Scroll to Top
اسکرول به بالا